.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نيمي ازمراكز اقامتي دولتي مازندران در اختيار مردم

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان مازندران اعلام كرد: بيش از نيمي از تهسيسات اقامتي و رفاهي دولتي استان مازندران در اختيار عموم قرار گرفت.
دكتر «رحمت عباسي نژاد» در گفت وگو با خبرنگار كيهان ضمن اشاره به مصوبه هيهت دولت مبني بر واگذاري تهسيسات ساحلي به سازمان ميراث فرهنگي اظهار داشت: براساس قانون برنامه چهارم طرح آزادسازي و ساماندهي سواحل درياي خزر در دستور كار دولت قرار گرفت كه زمان اجراي آن تا پايان سال 1388 پيش بيني شده است.
وي با اشاره به ساماندهي 340 كيلو متر خط ساحلي در اين طرح گفت: محدوده جغرافيايي اين طرح از غربي ترين شهر ساحلي يعني رامسر تا شرقي ترين شهر يعني گلوگاه تعيين شده است و تاكنون شهرهاي ساحلي نكا، بهشهر، گلوگاه و ساري صددرصد آزادسازي شده اند و شهرهايي مانند تنكابن به دليل خصوصي بودن مراكز اقامتي ساحلي آن هنوز آماده سازي نشده اند.
عباسي نژاد شناسايي 52 مجتمع اقامتي دولتي را از اقدامات اوليه اين طرح برشمرد و گفت: از بيستم تيرماه تاكنون 30مورد از اين مراكز نرخگذاري شده است.
وي اطلاع رساني به مردم درباره مراكز اقامتي و نرخ آن را از طريق سايت و روزنامه هاي محلي اعلام كرد و اظهار داشت: تا پايان مردادماه نرخگذاري 52 واحد اقامتي در كميته نرخگذاري انجام خواهد شد.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي استان مازندران با اشاره به وجود 110 راه دسترسي به دريا گفت:
مسئول پيگيري اجراي ساماندهي اين طرح يعني مشاور مسكن و شهرسازي 60 منطقه ديگر را براي دسترسي پيش بيني كرده است كه با اجرايي شدن آن راه هاي دسترسي به دريا به 170 مورد افزايش مي يابد.
عباسي نژاد مرحله بعدي اجراي اين طرح را ساماندهي مجتمع هاي خصوصي دانست و گفت: به منظور رفع معارض و آزادسازي اماكن خصوصي نياز به 52 ميليارد تومان اعتبار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.